I love intercourse

Intercourse

Vanavond zag ik in een podcast een interview met de eigenaresse van de Intercourse Brewing Company. Nicole Courides startte in 2008 de brouwerij vernoemd naar het plaatsje Intercourse in Pennsylvania. De bieren worden alleen lokaal verkocht dus ik heb ze niet kunnen proeven, maar de naam van de brouwerij en bieren met namen als 'Mount Joy' en 'Blue Ball Porter' vond ik zo grappig dat ik snel even een stukje over wilde schrijven.

blueball_porter

mountjoy_light

paradise_paleale

bareville_pilsner


May your spirit be light and may you always enjoy intercourse.

http://intercoursebrewingco.com/
http://maps.google.nl/

3 opmerkingen:

  1. Haha, die is goed zeg!
    Heb je de etiketten al eens goed bekeken, die toren voor dat huisje?
    Hilarisch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOL. Scherp Freek, dat had ik nog niet gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En dan die twee struikjes onder de toren en het huisje ernaast dat wacht om (uitge)/(be)woond te worden

    BeantwoordenVerwijderen